Redakcija portala OpstinaParacin.info je razgovarala sa jednim od organizotara Energija Festa, prvog festivala ovakve vrste u našem gradu. Ljubitelji elektronske muzike će imati prilike da uživaju poslednjeg vikenda ovog meseca, na prostoru bivše kasarne 7. Juli u Paraćinu, uz poznate izvođače. Za naš portal, detalje o Energija festu pružio je Nikola Đikić, DJ iz Paraćina.

energija fest paracin

Odakle ideja da se napravi takav festival?

Ideja o festu je zapravo želja da sve ono što smo posećivali širom ove naše lepe zemlje ili gde smo radili ili nastupali imamo i u svojoj sredini. Glavno iskustvo oko organizacije festivala imao sam tokom studentskih dana, kada sam bio u organizacionom timu jednog našeg festivala. Dosta stvari koje sam rada naučio danas prenosim na tim koji sam okupio oko organizovanja Energija Festa. Najjaču želju da se tako nešto desi kod nas imao sam kada sam radio pred par hiljada ljudi u drugim gradovima, a u svom gradu nisam uspevao da okupim ozbiljniju publiku za ozbiljnije dešavanje. Uvek je postojala ta želja da nastupim ispred svojih sugrađana i pokažem im lepotu takvih događaja, zbog čega se i bavim DJingom i posle organizacijom.